Gruodžio 15 d. Utenos kolegijos Medicinos fakultetas organizavo virtualų renginį 11-12 klasių mokiniams „Pasirink teisingą profesinį kelią“, tikslu supažindinti mokinius su Utenos kolegijos studijų programomis iš arčiau.
Renginio metu buvo pristatytos Bendrosios praktikos slaugos, kineziterapijos, kosmetologijos, dantų technologijos, odontologinės priežiūros, burnos higienos, socialinio darbo studijų programos ir studijų galimybės, atsakyta į mokiniams rūpimus klausimus.
Informavo UK koordinatorė V. Mateikienė
Molėtų gimnazija, kaip partnerė, įsitraukė į naują programos „Erasmus+“ 2020m. Bendradarbiavimas inovacijų ir keitimosi gerąja patirtimi tikslais strateginių tarpmokyklinių partnerysčių projektą. 2020 - 2023 metais dalyvausime projekte „Debating as a new Approach to Learning“, kurio koordinatorius yra Società Nazionale Debate Italia (Italija). Projekto koordinatorė Giovanna informavo, kad projekto kokybė buvo įvertinta 99,5 balo iš 100. Vertinama buvo atsižvelgiant į tris kriterijus: projekto aktualumas/strategija, projekto parengimo ir įgyvendinimo kokybė bei projekto poveikis ir sklaida. Šiame inovacijų kūrimo ir keitimosi gerąja patirtimi projekte bus kuriamas ir išbandomas intelektualinis produktas – atvirieji švietimo ištekliai, dalyvaus ne tik mokyklos, bet ir debatų asociacijos bei projektas finansuojamas Italijos Nacionalinės Agentūros.
Tradiciškai prieš Naujuosius metus Kauno moksleivių techninės kūrybos centras organizuoja jaunimo fotoreportažų konkursą „Krištolinis objektyvas“. Šiemet šio konkurso baigiamasis renginys vyko netradiciškai – nuotoliniu būdu. Šventę pradėjusi KMTKC direktorė Laimutė Vaitiekūnienė pasidžiaugė, kad šiais metais konkursui 840 darbų pateikė net 116 jaunųjų fotografų, kuriuos vertinimo komisija suskirstė į dvi grupes: iki 14 metų ir vyresni.
Konkurso organizatorius, KMTKC metodininkas Ivanas Kuzminas, savo pasakojimą iliustruodamas fotografo Vaclovo Strauko nuotraukomis, aiškino, koks fotoreportažas yra geras, akcentavo, kad labai svarbu mokėti atrinkti kadrus.
Šiandieninei mokyklai tenka spręsti daug neatidėliotinų uždavinių. Tam būtinas bendradarbiavimas su šeima, nes ji - pirmoji vaiko asmenybės ugdymo mokykla. Tiek tėvams, tiek mokyklai tenka didžiausia atsakomybė už vaiko ugdymą. Tėvai, mokytojai turi žinoti mokinių interesus, polinkius, domėtis jų gyvenimu ir mokslu, matyti ne tik gerąsias mokinių savybes, bet objektyviai vertinti ir blogąsias.