Kengūra – kasmetinis tarptautinis matematikos konkursas, vykstantis daugiau nei 30-yje šalių, kuriame gali dalyvauti 1-12 kl. mokiniai. „Kengūros“ konkursas atsirado 1991 metais, jį sukūrė Prancūzijos matematikai. Lietuvoje „Kengūros“ konkursas atskirose mokyklose organizuojamas nuo 1995 m.. Nuo 2007 m. konkursas pradėtas organizuoti Kanadoje, Kipre, Ekvadore, Graikijoje, Indijoje ir Kirgizijoje. Taip pat ir mūsų mokyklos mokiniai dalyvauja „Kengūros“ konkurse. Šiais metais matematines galias pasitikrino 24 Molėtų gimnazijos mokiniai.
Gegužės 19 d. stadione vyko Molėtų raj. lengvosios atletikos keturkovės varžybos, kuriose sau lygių neturėjo gimnazistai: K. Krivičiūtė 100 m. bėgime užėmė I vietą, P. Katiušionok II vietą, J. Zelkevičius III vietą. R. Petraitis 400 m. bėgime finišavo II-as, O. Marcinkevičius šuoliu į tolį „nuskriejo“ į II vietą. Estafetės 4x100 m. bėgime aukso medaliais džiaugėsi O. Marcinkevičius, J. Zelkevičius, R. Petraitis ir V. Juknevičius.
Gegužės 17 d. II-IV kl. gimnazistams vyko susitikimas su Molėtų poskyrio karo prievolės skyriaus kariūnu E. Uniku. Susitikimo tema „Tarnybos būdai kariuomenėje“. Svečias ne tik pristatė tarnybos būdus, bet ir plačiau papasakojo apie savanorišką privalomąją pradinę karo tarnybą, socialines garantijas tarnybos metu ir ją baigus, studijas Lietuvos karo akademijoje.
V. Mateikienė
Tarptautinės anglų k. olimpiados Kings nacionalinio turo pavasario finalas buvo sėkmingas Molėtų gimnazistams. Šį kartą 11-12 kl.mokinių grupėje nugalėtoja tapo trečiokė M. Sirevičiūtė, surinkusi visus galimus 100 taškų, o J. Zelkevičius apdovanotas II-ojo lygmens diplomu.
Puikiai sekėsi ir Ia kl. mokiniui A. Činčikui, kuris 9 kl. mokinių grupėje surinko 98 taškus ir laimėjo I-ojo lygmens diplomą.
Molėtų gimnazijoje pagal Molėtų rajono savivaldybės sveikatos projektą gimnazistams pradėti vykdyti mokymai tema „Seksualinio smurto prevencija“, kuriuos veda Respublikinio priklausomybės ligų centro medicinos psichologė Edita Ivinkina. Gegužės 13 dieną vyko mokymai pirmam mokinių srautui. Aptardami pateiktas situacijas, gimnazistai aktyviai įsitraukė į diskusiją, mokėsi atpažinti seksualinio smurto formas, kalbėjo apie vaikinų ir merginų santykius ir juos lydinčius jausmus, emocijas, tarpusavio susitarimus bei ribas. Kalbėta ir apie prekybos žmonėmis formas, analizuota, kodėl žmonės pakliūva į prekybos žmonėmis spąstus, aptarta, kaip iš to ištrūkti, akcentuota, kad visada reikia ieškoti pagalbos.