^Atgal į viršų

Molėtų gimnazija

Naujienos

Mokiniai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

susiduria su mokymosi sunkumais: nenori lankyti mokyklos, nesiseka mokytis, nenori lankyti pamokų, stokoja mokymosi motyvacijos;

susiduria su įvairiomis baimėmis:  pvz. bijo kalbėti prieš klasę/auditoriją, bijo rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;

nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti susidraugauti,  atsisakyti drovumo;

nori stiprinti savo pasitikėjimą savimi;

nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;

susiduria su liūdesiu ar nerimu, depresine būsena;

gedi artimo žmogaus,  naminio gyvūnėlio;

jaučiasi vienišas/a, liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė tėvai ar  išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);

konfliktai su tėvais, globėjais;

svarsto, abejoja  apie ateities planus, pvz. kur  mokytis baigus mokyklą, susiduria su karjeros planavimo problemomis; 

nori geriau pažinti save, savo gebėjimus, talentus, tobulinti save kaip asmenybę  ir pan.;

nori atsisakyti žalingų įpročių.

ieško atsakymų į egzistencinius, dvasinius-religinius klausimus. 

Mokinių tėvai/ globėjai  į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

kai vaikas mokykloje susiduria su tam tikromis problemomis, sunkumais mokykloje:  sunkiai sekasi mokytis, nepažangumas, stokoja mokymosi motyvacijos, praleidinėja pamokas ir pan.; 

nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;

nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius su vaiku;

rūpinasi vaiko gerove, nes šeimoje vyksta skyrybos/ar yra įvykusios, tėvai išvykę gyventi į užsienį; 

pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;

vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;

rūpinasi vaiko saugumu, pvz, vaikas mokykloje patiria patyčias, yra atstumtas/a ir pan;

vaikas konfliktuoja su klasės vadove/u, mokytoju/, klasės draugais;

nori tobulinti savo asmenines psichologines žinias  vaiko  raidos  ir elgesio ypatumų  klausimais.

Mokytojai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:

nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi priežastis  ir būdus  padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;

nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;

nori efektyviau dirbti su specialių poreikių vaikais, atsižvelgiant į jų mokymo ir ugdymo specifiškumą; 

nori geriau pažinti savo mokinių tam tikro amžiaus tarpsnio raidos ypatumus parenkant tinkamiausius ugdymo būdus;  

nori sukurti saugų  klasės mikroklimatą;

nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą savimi; 

susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtas šeimoje,  mokinio gedėjimas, savižudybė, pedofilijos atvejai ir pan.

Psichologinę pagalbą telefonu teikia:

  • Jaunimo linija – 8 800 28888 (darbo laikas: 16.00-07.00 val. kasdien, savaitgaliais visą parą).
  • Vaikų linija – 8 800 11111 (psichologinė, emocinė, teisinė, socialinė pagalba vaikams, paaugliams. Darbo laikas: 11.00-21.00 val. kasdien).
  • Vilties linija – 116123 (psichologinė pagalba suaugusiems. Darbo laikas: visą parą).
  • Linija Doverija – 8 800 77277 (nemokama anoniminė, emocinė parama paaugliams ir jaunimui rusų kalba. Darbo laikas: 16.00 – 20.00 val. darbo dienomis).
  • Pagalbos moterims linija – 8 800 66366 (nemokama anoniminė, emocinė parama moterims ir merginoms. Darbo laikas: 10.00 – 21.00 val. darbo dienomis).

Psichologinę pagalbą internetu teikia: 

Copyright © 2024. Molėtų gimnazija  Rights Reserved.