Mokiniai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:
susiduria su mokymosi sunkumais: nenori lankyti mokyklos, nesiseka mokytis, nenori lankyti pamokų, stokoja mokymosi motyvacijos;
susiduria su įvairiomis baimėmis: pvz. bijo kalbėti prieš klasę/auditoriją, bijo rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;
nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti susidraugauti, atsisakyti drovumo;
nori stiprinti savo pasitikėjimą savimi;
nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;
susiduria su liūdesiu ar nerimu, depresine būsena;
gedi artimo žmogaus, naminio gyvūnėlio;
jaučiasi vienišas/a, liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė tėvai ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų);
konfliktai su tėvais, globėjais;
svarsto, abejoja apie ateities planus, pvz. kur mokytis baigus mokyklą, susiduria su karjeros planavimo problemomis;
nori geriau pažinti save, savo gebėjimus, talentus, tobulinti save kaip asmenybę ir pan.;
nori atsisakyti žalingų įpročių.
ieško atsakymų į egzistencinius, dvasinius-religinius klausimus.
Mokinių tėvai/ globėjai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:
kai vaikas mokykloje susiduria su tam tikromis problemomis, sunkumais mokykloje: sunkiai sekasi mokytis, nepažangumas, stokoja mokymosi motyvacijos, praleidinėja pamokas ir pan.;
nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;
nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius su vaiku;
rūpinasi vaiko gerove, nes šeimoje vyksta skyrybos/ar yra įvykusios, tėvai išvykę gyventi į užsienį;
pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;
vaikas agresyvus, negebantis valdyti neigiamų emocijų;
rūpinasi vaiko saugumu, pvz, vaikas mokykloje patiria patyčias, yra atstumtas/a ir pan;
vaikas konfliktuoja su klasės vadove/u, mokytoju/, klasės draugais;
nori tobulinti savo asmenines psichologines žinias vaiko raidos ir elgesio ypatumų klausimais.
Mokytojai į mokyklos psichologą kreipiasi, kai:
nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi priežastis ir būdus padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;
nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;
nori efektyviau dirbti su specialių poreikių vaikais, atsižvelgiant į jų mokymo ir ugdymo specifiškumą;
nori geriau pažinti savo mokinių tam tikro amžiaus tarpsnio raidos ypatumus parenkant tinkamiausius ugdymo būdus;
nori sukurti saugų klasės mikroklimatą;
nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją, pasitikėjimą savimi;
susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtas šeimoje, mokinio gedėjimas, savižudybė, pedofilijos atvejai ir pan.
Psichologinę pagalbą telefonu teikia:
Psichologinę pagalbą internetu teikia: