Gegužės 15 dieną gimnazijoje vyko debatai tema „Ar gimnazijos bendruomenė yra pasirengusi įtraukiajam ugdymui?“ Diskusijos metu analizuota, ar gimnazijos bendruomenė – mokytojai, mokiniai, administracija, pagalbos specialistai, tėvai – turi pakankamai žinių, priemonių, tinkamas nuostatas ir struktūras, kad sėkmingai įgyvendintų įtraukiojo ugdymo principus.
Kas yra įtraukusis ugdymas?
Tai švietimo kryptis, kurios esmė – sudaryti lygias galimybes visiems mokiniams, nepriklausomai nuo jų gebėjimų ar poreikių, mokytis kartu bendrojo ugdymo klasėse. Įtraukusis ugdymas – tai ne tik fizinis buvimas pamokose, bet ir aktyvus dalyvavimas, bendravimas, asmeninis augimas.
Teigiančiųjų komanda (Elada, Martynas, Kristupas) argumentavo, kad gimnazija yra pasirengusi įtraukiajam ugdymui:
Neigiančiųjų komanda (Augustė, Joringis, Adomas) pabrėžė, kad dar stokojama visiško pasirengimo:
Neigiančiųjų komanda savo argumentais įtikino tiek žiūrovus, tiek debatų teisėjus – Tomą ir Almantą – ir buvo paskelbta nugalėtoja.
Pavaduotoja ugdymui Vilija Dubauskienė padėkojo debatų dalyviams už turiningą diskusiją ir pasidžiaugė, kiek daug jau nuveikta gimnazijoje ruošiantis įtraukiajam ugdymui.
Juk kalbame ne apie tobulą sistemą, o apie pasirengimą, pastangas ir kryptingus žingsnius. O tai – tvirtas pagrindas teigti, kad mūsų gimnazijos bendruomenė iš tiesų yra pasirengusi šiam pokyčiui.
Debatų komanda
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.