Klasių vadovų darbe mokinių pažangos stebėsenai, pagal sutartus rodiklius, taikomas vienas iš LEAN metodų – ASAICHI – tai trumpi ir efektyvūs susirinkimai, kuriuose nuolatos stebimi sutarti rodikliai, įvardijamos problemos, paskiriami atsakingi už problemų sprendimą. Toks metodas skatina bendradarbiavimą tobulinant veiklas.
Savivaldybės TŪM švietimo pažangos plane įsipareigojama suderinti vertinimo kriterijus ir suvienodinti taikymą mokyklų veiklos tobulinimui ir mokinių pažangos stebėsenai, todėl stebėtojai, apsilankę klasių vadovų ASAICHI susirinkime, pateikė rekomendacijas. Šias rekomendacijas gimnazijos direktorė pristatė klasių vadovams. Vyko diskusija dėl nuoseklumo ir sisteminio požiūrio sprendžiant problemas, aptartas esamų rodiklių aktualumas. Gimnazijos pedagogai pakviesti diskusijai dėl stebėsenos rodiklių.
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.