Naujienos

Reklama – tikėti ar ne?

VDU projekto „Sumanaus moksleivio akademija“ Verslumo klasei vyko nuotolinė paskaita „Reklama – tikėti ar ne?“. VDU dėstytoja A. Čapienė pradėjo nuo to, kad reklamų tikslas patraukti dėmesį, sužadinti susidomėjimą. Reklamos „atakuoja“ mus iš visų pusių. Linksmos, kūrybiškos, agresyvios, klaidinančios ir visokios kitokios. Kuo skiriasi socialinės reklamos nuo kitų, tai reklamos, siekiančios paveikti vartotojų nuomonę arba elgseną. Socialinės reklamos mus moko elgtis kitaip, pvz. nerūkyti ir kt. Yra reklamų, kuriose niekuo nepagrįstas vartotojų apgaudinėjimas, įtikinantis, kad jiems produktas yra reikalingas. Dėstytoja pateikė keletą faktų apie reklamų atsiradimą, reklamų rūšis, psichologinį poveikį, spalvas, kurios yra ne šiaip sau, o skatina vartotojiškumą, reklamų vietą puslapyje. Pasirodo, kad reklama dešiniajame žurnalo puslapyje yra brangesnė, negu kairiajame, parduotuvėje lentyna akių lygyje yra brangiausia, kokios prekės dedamos vaikų akių lygyje. Paskaitos pabaigoje dėstytoja palinkėjo neprarasti sveiko proto, aklai nepasitikėti reklamomis, vartoti saikingai ir tvariai.

                                                                 UK koordinatorė V. Mateikienė