^Atgal į viršų

Molėtų gimnazija

Naujienos

Mokymo, mokymosi ir dėstymo veiklos Graikijoje

   Lapkričio 18 – 22 dienomis vyko programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo 2017 m. strateginių tarpmokyklinių partnerysčių projekto ,,My career in Europe” mobilumas (Learning, Teaching and Training Activities) Graikijoje, kuriame dalyvavo Molėtų gimnazijos komanda - gimnazistės (G.Drublionytė IVb klasė, D.Arlickaitė IIIa klasė, R. Dabužinskaitė IIIb klasė) ir mokytojos (R.Kavaliauskaitė - projekto koordinatorė, K.Knezienė).

Mobilume taip pat dalyvavo projekto koordinatoriaus Lycée Edme BOUCHARDON (Prancūzija) mokinių ir mokytojų komanda ir partnerių: BHAK Wien11 mokyklos (Austrija), Profesionalna Tehnicheska Gimnaziya "N.Y.Vaptsarov" (Bulgarija), 2 EPAL PATRON mokyklos (Graikija)) komandos.

Visos savaitės metu vyko mokymosi veiklos, įvairios edukacinės bei kultūrinės išvykos. Projekto dalyviai pirmiausiai dalyvavo susipažinimo veikloje, kur turėjo pristatyti save. Vėliau atliko kūrybines užduotis, tarptautinėse bendradarbiaujančiose grupelėse dalyvavo diskusijoje apie projekto veiklas, kurių metu tobulino anglų kalbos gebėjimus, asmenines kompetencijas. Antrąją projekto dieną praleidome edukaciniame parke, kur vėl tęsėme susipažinimą pasakodami apie savo pomėgius, veiklas. Prieš mobilumą kiekviena šalis turėjo paruošti medžiagą apie kultūrinius aspektus darbo vietose (bendravimo ypatumai tarp darbuotojų, tarp darbdavių ir darbuotojų, aprangos kodo ypatumai darbo vietoje, darbo valandos ir pan.), o mobilumo metu, dirbdami tarptautinėse bendradarbiaujančiose komandose, lygindami surinktą medžiagą ruošėme pristatymus, diskutuodami ieškojome panašumų ir skirtumų. Šiuose pristatymuose aktyviai dalyvavo mūsų komanda ir visi mobilumo dalyviai liko sužavėti lietuvaičių sklandžia anglų kalba, gerais bendravimo gebėjimais. Projekto dalyviai vyko į edukacinę išvyką į Patros mokslų centrą. Jame pirmiausiai susipažinome su matematikos, fizikos bei IT interaktyviomis ekspozicijomis, vėliau vėl teko dirbti komandomis ir išnagrinėti dvi logines užduotis bei paruošti pristatymus. Viena komanda turėjo išnagrinėti užduotį, kur reikėjo pritaikyti algoritmų teoriją, kurios dėka visuomet galima laimėti. Kita komanda turėjo išsiaiškinti programėlės – konverterio iš dešimtainės skaičiavimo sistemos į dvejetainę – veikimo principą ir paskirtį. Vėl sužibėjo lietuvaitės Gabrielė ir Danielė, kai įgytomis žiniomis pasidalino pristatydamos darbus.

Vyko ir pažintinės išvykos į Senovės Olimpiją, archeologijos muziejų, Atėnus, aplankant Akropolį. Ši patirtis leido išsamiau susipažinti su Graikijos kultūra, pažinti žmones.

Gimnazistės gyveno šeimose ir tuo labai džiaugėsi, nes tai gera patirtis geriau pažinti kitą šalį, jos kultūrą, tradicijas, žmones, labiau susidraugauti su savo bendraamžiais.

Įgyta patirtis šiame mobilume dar labiau sustiprino dalyvių anglų kalbos žinias, patobulino bendradarbiavimo ir bendravimo gebėjimus, mokėjimo mokytis, komunikavimo kompetencijas.

Molėtų gimnazijos mokytoja Rita Kavaliauskaitė, projekto ,,My career in Europe“ koordinatorė

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai. Straipsnis atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

     

 

Copyright © 2019. Molėtų gimnazija  Rights Reserved.